İlk Tatilimiz...

Herkese merhaba,

Yaz aylarını geride bırakırken bizde korka korka çıktığımız çekirdek aile tatilimizden geri döndük… Ufak bebekle seyahate çıkmanın, araba yolculuğu yapmanın, ev düzeni dışında bir yerlere gitmenin, bütün risklerini göze alarak tatilimizi planladık. Arabayla gitmeyi tercih ettik, güneyin çok sıcak olacağını düşünerek asosu seçtik, yerimizi ayırttık ve ayşe’nin eşyalarını rahat rahat götürebilelim diye arabayı tıkabasa doldurduk..

Sabaha karşı Ayşe’nin emmek için uyanmasını bekledik, onu emzirdikten sonra geceden yerleştirdiğimiz arabamıza binerek,yola koyulduk. Gidiş- gelişte  tekirdağa-malkara-keşan-gelibol-çanakkale yolunu takip ettik, gerçekten çok güzel bir yol tavsiye ederim. HGidişte ve gelişte son 1 saat Ayşe uyandığı için sıkıldı ve mızıklanıp ağlamaya başladı. Normalde oyun oynayıp göbek atamayan ben türlü maymunluklar, şirinlikler yaparak hergün arşivime eklediğim bir çocuk şarkısını kullanma fırsatını bulduğum bu noktada şarkılar, el şaklatmalar, göbekler v.s.. eşliğinde oyalamayı başararak gideceğimiz yere ulaştık… genelde aralardaki mızıklarında durup hem onu havalandırıp, hem biz ayaklarımızı açtık ve en az 1 saat uzun bir mola verdik ama duramayacağımız noktalarda ben hep üsteki yolu tercih ettim J

Tatil çok eğlenceli geçti, Ayşe açık havayı  zaten çok seviyordu iyicene mutlu oldu, kaz dağlarının misss gibi havasını içimize çektik bolbol. Daha önceki tatillerimiz gibi bir beklenti içinde değildik zaten amaç hava alalım ve bir değişiklik olsundu ama umduğumuzdan daha iyi bir şekilde hepimiz birbirimize uyum sağladık. Sabah 8 de başlayan kahvaltıya ilk biz gidiyorduk J süper bir kahvaltıdan sonra  dönüşümlü olarak denize giriyorduk

bu sofrada eksik olan, menemen, yumurtalarımız, reçellerimiz...

bu arada ayşe uyuyordu, daha sonra 11:30 – 12:00 ye doğru odamıza çekiliyorduk, hava şansımıza çok sıcaktı ama bunaltmıyordu. Ayşe’nin banyosunu ve diğer rutin bakımlarını yapıyorduk. Odamızın balkonu gölgeydi ve genişti. Eşim güneşi sevmediği için ben çıkıp odamızın önündeki çimenlerde biraz güneşlenip, biraz uyuklayıp, denize girip, kitap okuyup zaman geçiriyordun. Akşam üstü 16:30 dan sonra tekrar çardaklara geçip  diğer tatilcilerle kaynaşıyorduk.

2 kere denize sokma girişimimiz oldu ilkinde sabah saatlerinde Ayşe’nin ayaklarını suya sokmamızla ağlaması bir oldu J 2. denememizde akşam üstü saatlerinde ayaklarını biraz sokabildik bu sefer ağlamadı ama ben asosun suyu soğuk olduğu için cesaret edemedim. Böylece ilk deniz denememizi tamamlamış olduk J Ama saat 15:00 gibi ayşe’nin küvetini ılık suyla doldurup içinde yüzdürüyorduk ve bu acayip hoşuna gidiyordu J

ilk denememiz,

Tatil için sloganı ‘’önce çocuklar’’ olan Kanara’yı seçtik biz uzun bir süre yaz aylarında en az 1 hafta buraya gidecek gibiyiz. Çok fazla odası olmayan küçük oteller içinde bulunan kanara adını arkasını dayadığı Kanara tepesinden alıyor. Düz ayak bir bahçe düşünün, içinde hayvanlar, hamaklar, ağaçlar, çocuk parkı, çardaklar, pırıl pırıl bir deniz, işletmesini yapan dünya tatlısı  Ayhan Bey - Semahat Hanım ve sevgili oğulları Oğuzhan.  Genelde çocuklu ailelerin tercih ettiği bir mekan ve biz gerçekten çok rahat ettik. Ayşe en küçük misafirdi ve herkesin maskotu haline geldi. Yemekler olağanüstü güzeldi, kaldığımız 7 gecenin 5 inde balık yedik ve her biri inanılmaz lezzetliydi, hele ilk gittiğimiz akşam levrek ızgarayı duyunca ben çok sevindim. Çocuklar öncelikli olduğu için yemekler çok az tuzlu  ve baharatlı oluyor. Sabah kahvaltısında gelen sıcak pideler, petek bal, tereyağı, isteğinize göre hazırlanan yumurta çeşitleri, dilim karpuzunuz  v.s bizi kalbimizden vurdu. Her öğlen mutlaka ev yemeği çıkıyor ve akşamları illaki çorbalı, birbirinden güzel mezeli bir sofraya oturuyorsunuz.. bahçe domatesi ve biberinin tadına varıyorsunuz. Kısacası biz Kanara’yı çok sevdik ve butik otel mantığında ama aile sıcaklığı ve samimiyetindeki bu şirin yeri uzun bir süre ziyaret edeceğe benziyoruz.

kanaradan manzaralar,

hamaklar,

plaj,

çardaklar,

aman bizim kızı börtü böcek yemesin,

ayşecik keçilere bakarken arabasında, başka bir yumurcak keçileri besliyor eliyleeee !!!